Puhelinmyyntisparraus

Selätä luurikammo ja auta työntekijöitäsi myymään puhelimessa tapaamisia tai tuotteita

Me saamme ”kicksejä” buukatuista tapaamisista ja syntyneistä kaupoista. Puhelinmyynti on meille arkipäivää. Nostamme luurin tunnin aikana 4–5 kertaa ja päivässä parikymmentä kertaa. Tiedämme, että kauppojen syntyminen on tilastomatematiikkaa. Mitä useampi soitto, sitä enemmän tuloksia.

Puhelinmyyntisparraus-palvelulla opetamme asiakkaillemme, kuinka tehdään onnistuneita myyntipuheluita – myit sitten tapaamisia, tuotteita tai palveluita.

Palvelussa opetellaan tekemään oma myyntipitch ja myynnin käsikirjoitus, harjoitellaan vastaväitteet ja opetellaan kaupanpäättäminen. Puhelinmyynnin olennaisin osa on oikean kysymyspatteriston tekeminen. Kun pohjatyö on tehty, alkaa harjoittelu. Kouluttajamme istuu puhelinmyyjän vieressä ja ohjaa myyjää vieressä kirjoittamalla paperille ohjeita tai kysymyksiä. Puhelun jälkeen käydään läpi korjattavat asiat, ja soitetaan uusi puhelu. Välissä on harjoittelujakso, jonka jälkeen jälleen tehdään jälkeen soittoja, joita kouluttaja seuraa. Prosessimainen koulutustapa tuo tuloksia – myyjä oppii jokaisessa jaksossa uutta ja voi harjoitella sitä käytännössä.

Puhelinmyyntisparraus on tehokas koulutus kenelle tahansa myyntityötä tekevälle. Parasta siinä on kouluttajan palaute todellisten myyntipuhelujen aikana ja jälkeen – kun kokenut myyjä opastaa käytännössä, syntyy myös oivalluksia ja myyjä kehittyy. Olemme kouluttaneet omat myyjämme samalla tavalla ja tiedämme, että sparrausmallimme toimii.   

Sparrauksen minimilaajuus on 2 h *75 €/h sparrauskerta * 3 koulutuskertaa = 450 €.  Veloitamme mahdollisesta matka-ajasta toiselle paikkakunnalle 20 €/h + matkakulut. Hinnat ovat alv 0 % ja hintoihin lisätään alv 24 %.

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä ja kysy lisää:

Christoffer Lundström

puh. 050 0162423, christoffer@chl.fi

 

Kiinnostaako? Siinä tapauksessa:

Ota yhteyttä!