Myyntitapaamissparraus

Käytä myyntitapaaminen aika myymiseen, älä esittelyyn!

Myyntitapaaminen tarkoittaa nimensä mukaisesti tapaamista, jossa on tarkoitus saada aikaan kauppa. Palveluiden esittely on eri asia kuin myyminen. Myyntitapaamisen tarkoituksena on selvittää asiakkaan tarve ja tehdä siitä tarjous joko tapaamisen aikana tai sen jälkeen ja saada aikaan kauppa. Palveluiden esittely on esittelyä, eikä johda kauppaan.

Myyntitapaamissparraus-palvelumme on käytännön valmennus, jossa käymme läpi, miten tapaaminen rakennetaan, mitä myyntiargumentit ja vastaväitteet voivat olla ja miten ne kannattaa esittää. Käymme myös läpi yrityksellesi sopivat kaupan päättämismallit. Lisäksi sparrauksessa käsitellään lyhyesti yleisimmät virheet ja keinot, kuinka ne voidaan korjata. Sparrauksen jälkeen tiedät myös konkreettisesti, mitä tarkoittaa, kun asiakas esittää ostosignaaleja tai miten kauppa clousataan.

Myyntisparrauksen tarkoituksena on riisua tapaamisesta pois kaikki ylimääräinen ja kohdistaa huomio sellaisiin asioihin, jotka vievät tapaamista kohti kauppaa.

Myyntisparraus voidaan toteuttaa kertasparrauksena tai prosessina. Näiden erona on se, että prosessissa kouluttaja on mukana asiakastapaamisessa havainnoimassa ja opastaa koulutettavaa jälkeenpäin muutoksissa. Prosessimaisen koulutuksen laajuus sovitaan asiakaskohtaisesti. Koulutus soveltuu yrittäjille, b-to-b-myyjille ja yrityksen johdolle.

Sparrauksen minimilaajuus on 3 h * 75 /€ h + mahdolliset matkakulut. Prosessisparraukset alkaen 3 sparrauskertaa *450 €. Veloitamme mahdollisesta matka-ajasta toiselle paikkakunnalle 20 €/h+ matkakulut. Hinnat ovat alv 0 % ja hintoihin lisätään alv 24 %.

Kiinnostuitko?

Ota yhteyttä ja kysy lisää:

Christoffer Lundström

puh. 050 0162423, christoffer@chl.fi